2015-04-25

Shiiit... tiden går :)

Whaaaaat?!!  Min senaste uppdatering var i februari :O Där ser man.. betyder det att jag varit upptagen? Japp.. det gör det :D   Meeeen.. jag lovar härmed mig själv att bli bättre på att uppdatera bloggen.. Ska lägga in en påminnelse i kalendern att jag ska göra ett inlägg varje fredag, så, då var det bestämt.. "PANG".. klubbat på det..

Så.. vad har då hänt sen sist? en hel del.. dels har jag börjat som PartyLite konsult.. askul :D vem gillar inte doftljus lixom? Jag var med en vän till PartyLite Expo i Västerås.. o tjop tjop.. så var det gjort.. hann nästan inte med.. haha.. Hade iaf vansinnigt roligt där.. o fick ju träffa en kändis juh :P






Mollie Lindén o jag




















Jag har även kommit igång o börjat virka, fick ju en så fin present av min mor, en väska med massor av virknålar i alla möjliga storlekar :D resultatet på denna kommer senare, en liten glimt av färgerna jag använder. 
















Min "lilla prins" har ju fyllt 19.. önskade sig en blåbärs-rulltårta.. aldrig nånsin gjort en rulltårta förr, men det sonen önskar, det gör man :D
Så detta blev resultatet.





















 Så har ju broder fyllt 30.. En chokladtårta i Mario-tema naturligtvis :P

















Golden Milk.. mitt senaste mums mums.. ääääälskar denna dryck.. 
Vill du göra denna själv? 
Gör då såhär:
Värm 2,5 dl nötmjölk (jag använder mandelmjölk) vispa i 1 msk gurkmeja, 1 msk kokosolja, 1 msk honung, 1 nypa svartpeppar, 1 nypa vaniljpulver, 1 tsk kanel. Drick o njut <3




Ska bara tillägga för den som har känslig mage.. jag trodde att jag fått magsjuka då jag blev lite "taskig i magen".. innan jag kom på att jag druckit kokosolja i flera dagar :O Men det gick över o magen funkar fint igen :) men bara en liten varning för er som vill testa. 







Sen... detta är ett "före" kort på mitt hår.. ska testa en liten kur med naturligt diy hårtonic som var med i senaste numret av Hälsa
  • 1 liter vatten
  • 2 msk torkad rosmarin
  • 1 msk äppelcidervinäger
Koka vattnet med rosmarin, sila, tillsätt vinäger o skölj håret.

Så får se om någon vecka igen om det blivit någon skillnad.






Jaha.. det var väl i korta drag vad som hänt.. ses om en vecka :D



Med kärlek
<3<3<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar