2015-01-12

Regimbyte..

Så var det Januari igen.. åren går hiskeligt fort.. känns nästan som jag sitter bredvid och tittar på.. som en dålig film man slötittar på, men inte orkar stänga av.. Känsla av maktlöshet.. Det var inte det här jag ville.. Det var inte det här jag ville åt min son.. Jag hade oxå drömmar.. Men känslan av hopplöshet överväldigar mig, jag har alltför länge låtit andra styra mitt liv.. 40+ och kan inte säga ifrån.. Tragiskt.. varför?... Det började för så länge sedan.. Hot, slag, övergrepp och förlöjligande kommentarer.. Vågade till slut inte säga emot.. Det blev ett sätt att leva.. Att vara tyst blev vardag, min bubbla började ta form.. Den som omslöt mig i så många år..

Men nu.. nästan 42 år har jag nått min gräns.. min son har blivit stor och även en kuvad lejoninna ryter när hennes barn hotas.. För mitt älskade barns skull bryter jag mig loss.. sliter av mig mina bojjor och ryter ifrån!


Den här bloggen handlar om Hela mitt liv, Hela jag, mitt Helande i själ, kropp och hjärta.. helt enkelt Hela Mig..  Det är dags att jag tar över styret av mitt liv och börjar leva det liv Jag vill..


Det här är Min resa.....


Med Kärlek
<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar